Click here for English English
The Food Office

The Food Office doet niet aan kunstjes. Iedere opdracht is anders en onze aanpak is afhankelijk van de doelstellingen van onze opdrachtgevers.
Vier redenen om te kiezen voor The Food Office?

1. Wij kennen de markt

Wij kennen de markt en de keten van aanbieders als geen ander en weten hoe deze werkt. The Food Office vindt goed en gezond eten en drinken van groot belang. Wij weten echter als geen ander dat deze dienst 'slechts' één van de vele facilitaire diensten is en dat het beste van het beste niet altijd haalbaar is. Wij adviseren onze opdrachtgevers altijd in lijn met hun visie en doelstellingen. En dat wij precies weten wat er ‘te koop is’ leidt tot (financieel) gezonde oplossingen op het gebied van eten en drinken. 

2. het snijvlak van vraag en aanbod

The Food Office heeft ervaring met zowel inkoop- als verkoopactiviteiten. Daarmee beschikken wij over de kennis op het snijvlak van vraag en aanbod. Op dit punt maken wij zonder enige twijfel het verschil voor zowel onze opdrachtgever als de leverancier. Dankzij deze kennis weten we namelijk als geen ander vraag en aanbod samen te brengen tot een ideale en succesvolle combinatie. Dit is van belang omdat het succes van de combinatie bepalend is voor de uiteindelijke dienstverlening. 

3. werkbare concepten

De concepten die wij ontwikkelen zijn niet alleen goed en onderscheidend, maar ook functioneel en werkbaar. Te vaak worden er naar onze mening concepten ontworpen die uitblinken in creativiteit en uniciteit, maar die in de praktijk helaas niet haalbaar blijken te zijn. The Food Office adviseert en ontwikkelt niet alleen, wij kopen de dienst ook in en implementeren deze indien gewenst. Op dit snijvlak van strategisch denken en doen én operationele uitvoerbaarheid maken wij afgewogen adviezen en besluiten.

4. DOELGERICHT, EIGENZINNIG EN TRANSPARANT

Bezig zijn met eten en drinken is ontzettend leuk. We praten daar graag over bij The Food Office. Maar we zijn niet van lange vergadersessies en uitgebreide rapporten. Wij slaan liever spijkers met koppen door jouw organisatie te leren kennen. Wat onze opdracht ook is, The Food Office hanteert een pragmatische aanpak. We houden de visie van je bedrijf en organisatie altijd in het oog en laten je zien tot welke consequenties je keuzes leiden. Doelgericht, eigenzinnig en transparant. 

Ik wil weten wat The Food Office voor mij kan betekenen!