The Food Office en Grip Facility slaan de handen ineen om cateringcontractmanagement te digitaliseren.
Door onze nieuwe data-driven tool verlopen audits en tevredenheidsonderzoeken efficiënter, transparanter en beter analyseerbaar. Dit levert niet alleen directe inzichten op, maar biedt ook waardevolle trendanalyses voor de lange termijn. De resultaten verschijnen real-time in het contractdashboard van Grip Facility en rapportages kunnen eenvoudig worden gedeeld. Dit maakt het beheer van cateringcontracten overzichtelijker en effectiever.
Door de expertise van The Food Office op het gebied van eten en drinken te combineren met de innovatieve audit- en contractmanagementsoftware van Grip Facility, kunnen organisaties nu eenvoudiger kwaliteitsnormen bewaken, contractprestaties monitoren en klanttevredenheid optimaliseren.
Benieuwd hoe onze oplossing jouw organisatie kan versterken? Neem contact met ons op en ontdek de mogelijkheden!
Met deze samenwerking introduceert The Food Office een digitale oplossing voor haar opdrachtgevers om audits en tevredenheidsonderzoeken efficiënter uit te voeren en te monitoren. Waar voorheen audits vaak handmatig werden uitgevoerd en verwerkt, biedt deze nieuwe aanpak:
Gedetailleerde auditrapportages, inclusief foto’s en advies
Met deze digitale oplossing wordt het auditproces sneller, transparanter en eenvoudiger dan ooit.
Pieter van de Graaf van The Food Office:
“Het managen van een cateringcontract is complex. Goed contractmanagement begint bij inzicht: worden afspraken daadwerkelijk nagekomen? Veel opdrachtgevers worstelen met het creëren van dit transparante overzicht. Door samen te werken met GRIP Facility bieden wij een krachtige, efficiënte oplossing die écht impact maakt.”
Stephan Simons van Grip Facility GRIP Facility:
“Onze software is ontworpen om zowel organisaties als adviesbureaus te ondersteunen bij het optimaliseren en vereenvoudigen van hun processen en werkzaamheden. Dankzij de samenwerking met The Food Office bieden we niet alleen een digitaal platform, maar zorgen we er ook voor dat de analytische data wordt omgezet in waardevolle kennis en begeleiding voor de foodservice-branche. Doordat de gestandaardiseerde data op dezelfde juiste wordt verzameld in onze software is het voor organisaties, adviesbureaus en dienstverleners gemakkelijker dan ooit om hun te beheren organisaties met elkaar te benchmarken. Je kunt hiermee organisaties vergelijken op prestaties in de verschillende categorisering”.
Grip Facility biedt innovatieve oplossingen voor efficiënt en eenvoudig facilitaire contractmanagement. Wij streven naar een toekomst waarin contractmanagement toegankelijk is voor iedereen, door samenwerking en communicatie tussen organisaties en hun contractpartners te verbeteren met slimme technologieën.
Onze geïntegreerde financieel beheer, contract dashboard en kwaliteitsbeheer oplossingen, bieden helder inzicht in prestaties van meerdere contracten, vereenvoudigt beoordelingen en kwartaalgesprekken, en stelt gebruikers in staat om effectief samen te werken in de cloud. Met onze signaleringsfunctie krijgt u tijdig inzicht in contractinformatie, kosten en KPI’s, waardoor het beheer van acties en samenwerking met stakeholders gemakkelijker dan ooit is.