Click here for English English
The Food Office

Hoe maak je van eten en drinken nu echt een onderscheidend vermogen?
Bedenk waar de focus van jouw bedrijf of organisatie ligt en
speel dan in op de trends en ontwikkelingen die hierop van toepassing zijn.

Facilitaire horeca

Voor de opdrachtgevers van The Food Office is de verstrekking van eten en drinken geen kernactiviteit, het is onderdeel van hun totale facilitaire dienstverlening. Wel een heel belangrijk onderdeel. Met deze verstrekking maken zij namelijk het verschil in de markt en laten zij zien wie ze zijn. Het is het visitekaartje van het bedrijf of de organisatie. Tegelijkertijd heeft iedereen een mening over hoe de verstrekking van het eten en drinken georganiseerd moet zijn. Dat vergemakkelijkt het maken van keuzes niet. 

Helpen keuzes maken

Dit is het moment waarop The Food Office jou haar meerwaarde kan laten zien. Wij kennen de markt van eten en drinken namelijk als geen ander en weten de waarde van catering en vending binnen de totale facilitaire dienstverlening. Wij maken jou deelgenoot van deze kennis, brengen structuur aan in de talrijke opties die beschikbaar zijn en ondersteunen jou bij het maken van de juiste keuzes. Hiermee helpen wij jou de verstrekking van eten en drinken het podium te geven dat het verdient.  

trends en ontwikkelingen

De wereld van eten en drinken verandert. En bedrijfscatering verandert net zo snel mee. Als opdrachtgever wil jij een relevante dienstverlening. En juist daar zit de uitdaging voor de facilitair manager. Want de cateraar verzorgt het eten en drinken aan haar gasten, maar de dienstverlening staat in dienst van het primaire proces van jouw organisatie. Dus wat is nu precies de waarde van trends en ontwikkelingen als duurzaamheid en circulariteit, technologisering, vitaliteit en nieuwe huisvestingsconcepten?

De waarde van deze ontwikkelingen

Heel veel. Zij geven richting aan de wensen en verwachtingen van opdrachtgevers, van de gasten in het bedrijfsrestaurant én aan de mogelijkheden hier op in te spelen. Maar het adagium ‘one size fits all’ geldt al lang niet meer. Bedenk als facilitair verantwoordelijke wat jouw organisatie nodig heeft om in te kunnen spelen op haar strategische doelstellingen. Bedenk waar haar focus ligt en speel dan in op de trends en ontwikkelingen die hierop van toepassing zijn. Alleen dan staat de verstrekking van eten en drinken echt in dienst van het primaire proces.