Click here for English English
The Food Office

Onze opdrachtgevers hebben de noodzaak zich te onderscheiden
op het gebied van eten en drinken, wij adviseren en ondersteunen hen.
Zo onderzoeken wij hoe dit zo betaalbaar, duurzaam en vitaal mogelijk kan.
Dit doen wij door middel van de onderstaande activiteiten.

conceptontwikkeling

The Food Office adviseert haar opdrachtgevers over goed en gezond eten en drinken. Wij ontwikkelen concepten die passen bij de missie, visie en doelstellingen van jouw organisatie. We ‘ontleden’ de wensen en verwachtingen tot op het bot en nemen daarin de allernieuwste trends en ontwikkelingen mee. Wij realiseren unieke, maar ook werkbare concepten waar onze opdrachtgevers zich maximaal mee weten te onderscheiden.  

Dit mochten wij doen voor o.a. Arrangegroup.

Aanbesteden

Ook besteden wij de dienst eten en drinken voor onze opdrachtgevers aan. The Food Office beschikt over de kennis op het snijvlak van vraag en aanbod. Dat wij precies weten wat wat er op de markt ‘te koop is’ leidt tot (financieel) gezonde oplossingen. Daarin maken wij zonder twijfel het verschil voor onze opdrachtgevers. Dankzij die kennis weten we namelijk als geen ander vraag en aanbod samen te brengen tot een ideale combinatie. En juist deze combinatie bepaalt de kwaliteit van de dienst. 

Dit mochten wij doen voor o.a. Stedin en Rabobank

IMPLEMENTatie

The Food Office steekt haar handen graag uit de mouwen. Het goed implementeren van een nieuw concept of nieuwe dienst lijkt gemakkelijk, maar dat is het zeker niet. De medewerkers op de werkvloer moeten de afspraken die gemaakt zijn immers waarmaken en dat gaat niet vanzelf. Wij hebben de ervaring, kennis en kunde om ieder concept of nieuwe dienst op korte termijn te implementeren, op ieder niveau. Daarmee nemen wij verantwoordelijkheid van ontwikkeling tot implementatie. 

Dit mochten wij doen voor o.a. CBRE | ING

OPTIMALISeren

Aan de basis van iedere samenwerking liggen afspraken. Het kan gebeuren dat de samenwerking tussen onze opdrachtgever en haar leverancier niet meer naar wens verloopt. The Food Office neemt deze afspraken dan graag onder de loep. Niet door deze te managen op cijfers: dat alleen maakt de dienstverlening namelijk niet beter. Wat wij wel doen is de dienst optimaliseren. Wij houden de gemaakte afspraken tegen het licht en passen deze waar noodzakelijk aan. Met als doel de afspraken mee te laten bewegen op de vele veranderingen in de markt en de continu veranderende verwachtingen van opdrachtgevers en gebruikers. 

Dit mochten wij doen voor o.a. De Pettelaer en het Albert Schweitzer Ziekenhuis

Vertel mij meer over wat jullie doen...