Wanneer de visie duidelijk is, vertalen wij deze door in de organisatie.
Hoe ziet dit eruit? En hoe zet je een ijzersterk concept neer? Wij weten daar wel raad mee.
Je hebt een duidelijke visie en strategie voor ogen. Maar hoe maak je dat tastbaar en hoe voer je het door in de praktijk? Wil je inspelen op de laatste trends en innovaties? En hoe neem je het merk-DNA en visiepunten hierin mee?
Belangrijke vragen, maar het moet wel werkbaar zijn.
Daarnaast zijn de mogelijkheden in de wereld van eten en drinken eindeloos én heb je te maken met aanbestedingen en contracten. Realistisch blijven, zonder dat je je visie uit het oog verliest – daar helpen wij je bij.
Vertrouwd door onder andere de volgende bedrijven
We gaan samen aan de slag met het doorvertalen van de geformuleerde visie naar een helder concept. Wanneer de doelstelling bijvoorbeeld is om meer CO2 te besparen, dan is het belangrijk om te weten hoe je dit wilt realiseren. We kijken welke leverancier dit kan waarmaken en zorgen er samen voor dat het een haalbaar concept wordt. Door rekening te houden met het budget, maken we ook het financiële plaatje rond. Op die manier ontstaat er een haalbaar concept dat aansluit op jouw visie.
Een voor Stedin unieke aanbesteding: voor de eerste keer wordt uitsluitend gegund op basis van kwaliteit.”
Het vertalen van je visie naar een sterk concept vraagt om ervaring en expertise. Wij staan je bij in het proces en maken het vooral niet moeilijker dan dat het is. Door haalbare doelstellingen en kaders te bieden, weet jij precies wat je nodig hebt om je geformuleerde visie te vertalen naar een tastbaar concept.
Nieuwsgierig geworden naar hoe wij jouw visie vertalen naar een goed concept? Neem gerust contact met ons op voor een kennismaking of kom gezellig langs voor een lekker kopje koffie of thee!
Dankzij de verfrissende kijk van The Food Office is een verrassend concept ontstaan dat elke gast een passende ervaring biedt.”