TU Delft

Een verbeterde samenwerking én meer duurzaamheid voor TU Delft

Wat doe je wanneer een nieuwe leverancier niet aan je verwachtingen voldoet? En hoe bereik je vervolgens wél een optimale samenwerking? Bij TU Delft weten ze er alles van. Lees hier hoe wij werkomgeving uiteindelijk verbeterden door middel van contractmanagement. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur eu maximus lacus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.”

Voornaam Achternaam - Bedrijf

Veranderingen en onzekerheden

TU Delft vroeg ons om tijdelijk het contract- en leveranciersmanagement op zich te nemen en de samenwerking met de nieuwgekozen leverancier te evalueren. De huidige dienstverlening voldeed niet aan de verwachtingen van TU Delft. Daarnaast zorgde ook de coronapandemie voor veranderingen en onzekerheden.

Onze aanpak

Ons belangrijkste doel was om binnen de wettelijke marges van de aanbestedingswet de dienstverlening te optimaliseren. Ook wilden we de communicatie over het aanbod van eten en drinken versterken.  

  • Relatiemanagement: het beheren van relaties tussen verschillende belanghebbenden met als doel de belangen van beide partijen samen te brengen. 
  • Effectieve communicatie: zorgen voor open en effectieve communicatie om knelpunten tijdig te identificeren en op te lossen. 
  • Contractnaleving: ervoor zorgen dat alle contractuele afspraken werden nageleefd, met oog voor operationele efficiëntie en duurzaamheid. 
  • Duurzaamheid: streven naar een positieve impact op het milieu en de gezondheid van betrokken partijen. 
  • Tevredenheidsmetingen: het invoeren van jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoeken en diverse methoden om feedback te verzamelen. 
  • Verbeterplannen: het opstellen van plannen op basis van feedback om de kwaliteit van de dienstverlening te optimaliseren. 

Input vertalen naar concrete verbeterplannen

De samenwerking met TU Delft was positief en effectief. Door actief te luisteren naar feedback van studenten en medewerkers en deze input te vertalen naar concrete verbeterplannen, hebben we de dienstverlening aanzienlijk kunnen verbeteren. Onze rol werd bevestigd door de vraag om ook betrokken te blijven bij de nieuwe aanbesteding na afloop van het contract. 

Conclusie

  • Verbeterde werkomgeving: adviezen over verbeterpunten van het huidige contract. 
  • Verhoogd werkgeluk en gezondheid: aanpassingen in het contract om gezondheid en werkgeluk te verhogen. 

Koffie doen?

Zoek je een betrouwbare partner voor contract- en leveranciersmanagement? Neem vrijblijvend contact met ons op. De koffie en thee staan altijd klaar.

Koffie doen?

Benieuwd naar onze visie op jouw vraagstuk? Neem gerust contact met ons op voor een kennismaking. De koffie of thee staan altijd klaar.

Wat anderen zeggen over The Food Office

The Food Office heeft een passie voor alles wat te maken heeft met voeding en hospitality. Ze hebben voor ons twee aanbestedingen begeleid. Ik zou The Food Office zeker aanbevelen.”

Job Heerink - Waterschap Hollandse Delta